در حال بارگذاری ...
  • کتابخانه عمومی آببر استان زنجان در دهه فجر سال جاری قابل افتتاح است

    پروژه کتابخانه عمومی آببر بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان ، به پروژه کتابخانه عمومی آببر اشاره کرد و گفت : زمان شروع عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۳ بوده و در صورت تخصیص به موقع اعتبار ، این پروژه در دهه فجر سال جاری قابل افتتاح خواهد بود .

    جعفر میناخانی به پروژه کتابخانه عمومی آببر اشاره کرد و بیان کرد : زیر بنای این پروژه ۹۱۵ متر مربع بوده و  ساختمان در دو طبقه با اسکلت فولادی در حال ساخت است .

    وی زمان شروع عملیات اجرایی این پروژه را سال ۱۳۹۳ اعلام کرد و افزود : این پروژه در مرحله تکمیل نازک کاری و تاسیسات است .

    رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : پروژه کتابخانه عمومی آببر بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    میناخانی ، اعتبار هزینه شده برای پروژه کتابخانه عمومی آببر را ۱۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد : برای تکمیل این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران