در حال بارگذاری ...
  • آماده تفاهم و بومی سازی مشوق‌های شهرسازانه با شهرداری‌های استان تهران هستیم

    عملیاتی کردن برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار نیاز به تعامل گسترده‌تر و تسریع در فرآیند نوسازی دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی این اداره کل برای موارد و موضوعات بسته تشویقی ۱۹ بندی شهرسازانه و بومی سازی این بسته با شهرداری استان خبر داد .

    حسین جنتی گفت : طی جلسات متعدد و مستمر همکارانم در معاونت مسکن و بازآفرینی با شهرداری های استان موضوعات پایش و تعامل و برنامه ریزی در خصوص بومی سازی مشوق های بازآفرینی برگزار شده که البته این جلسات همچنان ادامه دارد .

    وی گفت : آماده هر گونه تفاهم با شهرداری های استان بالاخص شهرداری های دارای بافت‌های مصوب فرسوده هستیم ، این تفاهم‌ها در چارچوب قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و همچنین ماده ۵۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور با هدف تسریع در تحقق اهداف بازآفرینی شهری و شتاب بخشی به اجرای سیاست های نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد ، اجرای کامل بسته تشویقی کالبدی ۱۹ بندی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری کشور و در راستای جلب مشارکت و تعامل حداکثری شهرداری‌ها انجام شده و ادامه دار است .

    جنتی شهرداری‌ها را شرکای راهبردی ادارات کل راه و شهرسازی برشمرد و تصریح کرد : عملیاتی کردن برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار نیاز به تعامل گسترده‌تر و تسریع در فرآیند نوسازی دارد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر و منظم و تصویب بسته‌های تشویقی شهرسازانه برای ۷۵ درصد مساحت بافت فرسوده ...

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین نشست هم‌اندیشی "راهکارهای عملیاتی نمودن نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، موضوع ماده ٥٢ قانون ...

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    نظرات کاربران