در حال بارگذاری ...

اعلام نحوه اولویت بندی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان

در هر پروژه اولویت انتخاب واحد با متقاضیانی است که دارای بیشترین امتیاز باشند و حداقل ۸۰ درصد آورده خود را تکمیل کرده باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : مطابق دستورالعمل آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ، اولویت بندی تخصیص پروژه و انتخاب واحد مسکونی منوط به امتیاز بندی متقاضیان است .

مهدی ملک اظهار کرد : تا کنون ۱۰۹ هزار و ۶۷۸ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت نام کرده اند .

وی با بیان اینکه تعهد سه‌ساله استان گلستان در حوزه مسکن شهری ۴۶ هزار و ۴۲۸ واحد است ، گفت : از مجموع متقاضیان حائز شرایط، پنج هزار و ۵۵۷ متقاضی نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده اند .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : مطابق دستورالعمل آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ، اولویت‌بندی تخصیص پروژه و انتخاب واحد مسکونی منوط به امتیازبندی متقاضیان است .

ملک اظهار کرد : بر این اساس ، در پالایش تمامی متقاضیان (اعم از مجرد و متاهل) تخصیص پروژه در هر استان یا شهر ، اولویت واگذاری با متقاضیان متاهل و سرپرست خانواده است . همچنین در بین متقاضیان متاهل و سرپرست خانواده نیز ، اولویت با خانواده‌هایی است که بعد خانوار بیشتری دارند .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت : چنانچه در بین این خانواده‌ها بعد جمعیتی یکسان باشد ، اولویت با خانواده‌هایی است که زودتر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند .

ملک اولویت انتخاب واحد مسکونی را با متقاضیانی عنوان کرد که آورده خود را زودتر پرداخت و تکمیل کنند و گفت : در هر پروژه اولویت انتخاب واحد با متقاضیانی است که دارای بیشترین امتیاز باشند و حداقل ۸۰ درصد آورده خود را تکمیل کرده باشند .




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

|

در راستای مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر تعیین تکلیف سازندگانی که مطابق برنامه اجرایی پیش نمی روند ، در این جلسه مقرر شد ، سازندگان پروژه ۱۲۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن آسایش گرگان ، طی زمان تعیین شده به برنامه خود عمل کنند . در غیر این صورت قرارداد اداره کل با این سازنده خاتمه می ...

|

برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

نظرات کاربران