در حال بارگذاری ...
  • شناسایی ۶ هزار خانه خالی و اخطار به ۱۱۶ بنگاه معاملات غیرمجاز در شهر جدید پردیس

    بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خالی در شهر جدید پردیس شناسایی و به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شد . همچنین به‌تازگی نیز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد خالی جدید شناسایی شد که به‌زودی به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اخطار به ۱۱۶ بنگاه معاملات املاک غیرمجاز در آن شهر و پلمپ ۵۶ واحد ، از شناسایی ۶ هزار خانه خالی در پردیس و عرضه ۵۰۰ واحد از این تعداد خانه‌ها به بازار مسکن خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه در خصوص آمار خانه‌های خالی آن شهر و شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز ، از شناسایی ۱۱۶ بنگاه معاملات املاک غیرمجاز خبر داد و گفت : ۵۶ تعداد از این بنگاه‌ها پلمپ قطعی شد و به سایر بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز اخطار داده شده تا نسبت به اخذ مجوز و فعالیت‌های مجاز اقدام کنند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود : بنگاه‌ مشاور املاکی وجود داشت که بالای یکصد واحد و حتی تا ۳۰۰ واحد در اختیار داشت که جمع کردن این بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز سبب افت و ریزش قیمت‌های مسکن در شهر جدید پردیس شد .

    محبت‌خواه توضیح داد : آمارها حاکی است که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در پردیس کاهش قیمت مسکن داشتیم و با تحویل واحدهای جدید و تعطیلی کارگزاری در پردیس شاهد کاهش قیمت در پردیس خواهیم بود . بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خالی در شهر جدید پردیس شناسایی و به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شد . همچنین به‌تازگی نیز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد خالی جدید شناسایی شد که به‌زودی به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شود .

    محبت‌خواه از معرفی ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خالی به سازمان امور مالیاتی خبر داد و افزود : تاکنون ۵۰۰ خانه خالی وارد بازار مسکن شده است .




    مطالب مرتبط

    طبق آمارها بیش از ۵ هزار بنگاه مشاوره املاک غیرمجاز در سطح شهر تهران وجود دارد که در استان تهران این رقم بسیار بیشتر ثبت شده است و یکی از مشکلات این تعداد از غیرمجازها ، فرار مالیاتی گسترده ای است که در این حوزه شکل گرفته است . بنابراین ما آمادگی داریم تا در طرح مشترکی با سازمان ...

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران