در حال بارگذاری ...
  • پایش عملکرد ۹ استان در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز سلسله نشست‌های پایش و پیگیری آخرین وضعیت تامین زمین ‍مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۹ استان خبر داد .

    ارسلان مالکی با اعلام آغاز سلسله نشست‌های پایش و پیگیری آخرین وضعیت تامین زمین ‍مورد نیاز برای نهضت ملی زمین و مسکن ، گفت : مهمترین دستور کار ما در این جلسات بررسی و پایش آخرین وضعیت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در سامانه بانک زمین ، به تفکیک مواد قانون جهش تولید مسکن است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : آخرین وضعیت قراردادهای مهلت سپری شده موضوع ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن ، آخرین وضعیت توافقات انجام شده با اشخاص حقیقی و حقوقی در استان ، ارائه گزارش آخرین وضعیت الحاق اراضی به بافت روستاها ، آخرین وضعیت واگذاری‌های انفرادی و گروهی در طرح نهضت ملی مسکن و آخرین اقدامات استان‌ها در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر مواردی است که در این سلسله نشست‌ها به آنها پرداخته می‌شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این نشست‌ها در سه روز مداوم از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ادامه پیدا می‌کند ، اظهار کرد : استان‌های قم ، اصفهان ، تهران ، همدان ، اردبیل ، لرستان ، کردستان ، فارس و کرمانشاه استان‌هایی هستند که در این دور نشست‌ها عملکرد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران