در حال بارگذاری ...
  • سهمیه ۲۱۵ واحدی استان گلستان در طرح کلید به کلید

    طرح کلید به کلید با هدف معاوضه خانه‌ های فرسوده واقع در بافت‌ های فرسوده با آپارتمان نوساز در قالب بسته تشویقی وزارت راه و شهری سازی انجام می شود . اولین شرط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز کلید به کلید ، این است که ملک در محدوه محلات هدف بازآفرینی شهری قرار داشته و دارای سند مالکیت باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : بر اساس اجرای طرح کلید به کلید وزارت راه و شهرسازی ، سهمیه استان گلستان ۲۱۵ واحد مسکونی واقع در محلات هدف بازآفرینی شهری است .

    مهدی ملک اظهار کرد : وزارت راه و شهرسازی به منظور حمایت از ساکنین بافت فرسوده و حفظ سلامتی آنان ، اقدام به ایجاد طرحی با عنوان طرح کلید به کلید کرده است . بر اساس این طرح ، مالکان در محلات فرسوده در صورت واگذاری ملک خود به دولت می‌توانند زمین یا واحد نوسازی شده با ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنند .

    ملک ادامه داد : طرح کلید به کلید با هدف معاوضه خانه‌ های فرسوده واقع در بافت‌ های فرسوده با آپارتمان نوساز در قالب بسته تشویقی وزارت راه و شهری سازی انجام می شود . اولین شرط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز کلید به کلید ، این است که ملک در محدوه محلات هدف بازآفرینی شهری قرار داشته و دارای سند مالکیت باشند . متقاضیان می توانند برای اطلاع از این موضوع به سامانه تسهیلات بازآفرینی شهری به نشانی facility.udrc.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد پستی ، از این موضوع مطلع شوند .

    ملک در ادامه اظهار کرد : دومین شرط از شرایط معاوضه خانه فرسوده با واحد نوساز کلید به کلید این است که متقاضی ، مالک خانه فرسوده واقع در بافت فرسوده باشد و سند خانه و ملک به نام وی تنظیم شده باشد . آیین‌نامه اجرایی این طرح در دولت مصوب و دستورالعمل آن ابلاغ شده  که بر اساس آن در نوسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی در  سالجاری در دستور کار قرار دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها خبر داد: سهم استان گلستان در این طرح نوسازی ۲۱۵ واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از اقدام طرح کلید به کلید شهرداری صالحیه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ از آمادگی ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    نظرات کاربران