در حال بارگذاری ...
  • واحدهای خالی اندیشه به سازمان امور مالیاتی معرفی شد/ ۵۰ بنگاه مشاور املاک بدون مجوز اندیشه در حال اخذ مجوز هستند

    شناسایی و مشخص شدن خانه‌های خالی شهر اندیشه در حال پیگیری است و توافق با سازمان امور مالیاتی شکل گرفته و اخذ مالیات از خانه‌های خالی در برنامه است . واحدهای خالی باید به چرخه تولید وارد شوند . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه تعداد واحدهای خالی اندیشه کمتر از ۵۰۰ واحد است که این واحدها شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند ، از تلاش برای اخذ مجوز ۵۰ بنگاه مشاور املاک بدون مجوز آن شهر خبر داد .
    مهدی مسلم خانی در خصوص آمار خانه‌های خالی در شهر جدید اندیشه و همچنین شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز در آن شهر جدید ، توضیح داد : شناسایی خانه‌های خالی در تمامی شهرهای جدید و از جمله شهر جدید اندیشه در اولویت قرار گرفته است و در این باره توافقات مناسبی با سازمان امور مالیاتی شکل گرفته است . 

    مدیرعامل شهر جدید اندیشه با بیان اینکه اخذ مالیات از خانه‌های خالی در برنامه است ، تاکید کرد : از مالکان خانه‌های خالی می‌خواهیم تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف واحدهای خود و یا اجاره واحدها اقدام کنند و خانه‌های خالی را به مدار و چرخه مسکن وارد کنند .  

    مسلم‌خانی با تاکید بر اینکه تعداد خانه‌های خالی در شهر جدید اندیشه کمتر از ۵۰۰ واحد است ، گفت : شناسایی و مشخص شدن خانه‌های خالی شهر اندیشه در حال پیگیری است و توافق با سازمان امور مالیاتی شکل گرفته و اخذ مالیات از خانه‌های خالی در برنامه است . واحدهای خالی باید به چرخه تولید وارد شوند . 

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه در خصوص بنگاه‌های غیرمجاز در شهر جدید اندیشه توضیح داد : تعداد مشاوران املاک غیرمجاز در شهر جدید اندیشه به تعداد کمتر از ۵۰ بنگاه بود که در این باره اصناف و فرمانداری شهریار ورود کرد . هم اکنون این بنگاه‌ها برای اخذ مجوز اقدام کرده اند که برای تعدادی مجوز صادر شده و تعدادی نیز در مرحله صدور مجوز هستند.




    مطالب مرتبط

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران