در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه در آینده نزدیک

    در حال حاضر ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۹۰۰ واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه در آن شهر جدید ۹۸۱ واحد مسکن تحویل شده و ۹۰۰ واحد دیگر نیز در ماه‌های آتی تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد از آغاز احداث ۲ هزار واحد مسکونی در قالب مشارکت با بخش خصوصی در آن شهر جدید خبر داد .

    مهدی مسلم‌خانی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن شهر و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با بیان اینکه در شهر جدید اندیشه هیچ واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد ، توضیح داد: با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت ، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه برنامه حال حاضر این شهر برای اجرای نهضت ملی مسکن حدود ۳ هزار واحد در قالب مشارکت با بخشی خصوصی است ، ادامه داد : در حال حاضر ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۹۰۰ واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد .

    مسلم‌خانی ادامه داد : در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده ۲ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد . شهر جدید اندیشه در مجموع ۳ هزار واحد مسکن مهر داشت که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم اکنون در شهر جدید اندیشه واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران