در حال بارگذاری ...
  • تعیین و تکلیف ۲۲۰۰ خانوار عضو تعاونی‌های مسکن در مهاباد

    با تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی مشکلات بسیاری از تعاونی‌های شهر ارومیه حل شده و این روند در سطح استان دنبال می‌شود و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسائل و مشکلات ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار از اعضای تعاونی‌های مسکن در شهرستان‌ مهاباد در راستای توسعه شهری رسیدگی و ساماندهی می‌شوند .

    سید محسن حمزه‌لو در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شهرستان مهاباد مشکلات دو تعاونی با ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اعضا بررسی شده‌ است . ۴۵ هکتار از اراضی مورد درخواست دو تعاونی در شهرستان مهاباد بود که در قالب نهضت ملی مسکن تعیین و تکلیف می‌شوند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ادامه از سیستم قضائی برای حل مشکلات ۳۰ ساله تعاونی‌های مسکن تقدیر و تشکر کرد و گفت : ۳۵ هکتار از اراضی دیگر مربوط به شهرستان مهاباد نیز طبق قوانین جاری و قانون ساماندهی تولید مسکن تعیین و تکلیف خواهند شد .

    حمزه‌لو در خصوص مسائل شهرستان بوکان نیز گفت : روند اجرای طرح‌های مسکن در این شهرستان در دست اقدام است .

    ناصر عتبات رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ، اظهار کرد : با تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی مشکلات بسیاری از تعاونی‌های شهر ارومیه حل شده و این روند در سطح استان دنبال می‌شود و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را دارند .

    وی با تقدیر از عملکرد راه و شهرسازی استان در حل مشکلات مردمی در تعاونی مسکن شهرستان مهاباد بر تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری و اجرای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال تأکید کرد .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    |

    مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    نظرات کاربران