در حال بارگذاری ...
  • مطالعات اولیه بازنگری طرح جامع تهران آغاز شد

    طرح تفصیلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر اساس طرح جامع تدوین و در حال اجراست و انتظار می‌رود تا تمامی دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان در اجرای طرح جامع تهران مشارکت فعال داشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از آغاز مطالعات اولیه برای بازنگری طرح جامع تهران خبر داد .

    خسرو دانشجو با اعلام اینکه مطالعات اولیه برای تدوین طرح جامع تهران در معاونت معماری و شهرسازی در حال انجام است ، گفت : مطالعات اولیه برای بازنگری طرح جامع آغاز شده و در این‌باره شهرداری تهران نیز کارهایی را شروع کرده است . شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران نیز کمک می‌کند تا در سالی که باید طرح جامع ارایه شود پیشنهادات ، جمع‌بندی و تمامی موارد کارشناسی لحاظ شود .

    دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با یادآوری اینکه طرح جامع تهران در سال ۱۳۸۶ با افقی ۲۰ ساله مصوب و ابلاغ شد ، افزود : طرح تفصیلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر اساس طرح جامع تدوین و در حال اجراست و انتظار می‌رود تا تمامی دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان در اجرای طرح جامع تهران مشارکت فعال داشته باشند .

    دانشجو تصریح کرد : تلاش می‌کنیم تا هیچگونه تخطی از طرح‌های تفصیلی تهیه شده که ذیل طرح جامع تهیه و تصویب شده است ، انجام نشود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت معماری و شهرسازی در مکاتبه با استاندار تهران از موافقت شورای‌عالی شهرسازی و معماری با مصوبه‌های کمیسیون ...

    |

    احمد نیکخواه نائینی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه علم و صنعت است و از سال ۱۳۸۸ در معاونت معماری و شهرسازی مشغول به خدمت بوده است . وی همچنین در دولت های یازدهم و دوازدهم و در ابتدای دولت سیزدهم در سمت مدیرکل دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری فعالیت داشته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار اصفهان از موافقت مشروط شورا با الحاق حدود ۸۰ هکتار اراضی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران مصوبه شورا را با موضوع مکانیابی و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران ، مصوبه مکان‌یابی و ضوابط و مقررات ساخت ...

    |

    نظرات کاربران