در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد خودمالکی برای ۵۳۵۸ واحد در شمال استان کرمان

    در این طرح خود مالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی ، تأهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای مسکن استان کرمان گفت : از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم در شمال استان کرمان تاکنون قرارداد خود مالکی برای ۵۳۵۸ واحد منعقد شده است .

    رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دیدار با مدیر کل دادگستری استان کرمان بیان کرد : در قالب این طرح میزان تسهیلات پرداختی به هر واحد در شهرهای استان کرمان به ۵۵ میلیون تومان افزایش یافته که بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح در چهار گام ، به متقاضیان پرداخت می‌شود .

    وی با اعلام اینکه کارمزد این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ سال است ، افزود : در این طرح خود مالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی ، تأهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی می‌شود .

    مدیر کل راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن استان کرمان با بیان اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات خود مالکی در استان همچنان ادامه دارد ، اضافه کرد : هم استانی‌های عزیز می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایت مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت نام کرده و از این فرصت استفاده کنند .

    وی در پایان با بیان اینکه خود مالکان می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت دریافت وام اقدام کنند گفت : در این نوع از وام بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست .




    مطالب مرتبط

    در شهر کوهبنان دو شهرک رو جهت طرح نهضت ملی مسکن تعبیه کرده ایم ، که شهرک اول با نام شهید سلیمانی و جا نمایی ۳۰۰ قطعه زمین که حدود ۷۰ درصد آماده‌سازی آن به انجام رسیده است و همچنین در شهرک دوم با نام امام حسین علیه السلام و جانمایی ۳۰۸ قطعه زمین که به زودی گام اول عملیات ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران