در حال بارگذاری ...

انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد طرح نهضت ملی در بانک مسکن

طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم به عنوان طرح دولت در بخش مسکن رونمایی شد که با مصوبه مجلس و همراهی تمامی بخش‌ها ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار داد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد نهضت ملی مسکن به میزان ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان در آن بانک خبر داد .

عباس حسینی روند ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط آن بانک را اعلام کرد و گفت : طبق آمارهای استخراج شده تاکنون یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۸ نفر در بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند . از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارداد تسهیلاتی ۳۰۶ هزار و ۲۶۶ واحد به مبلغ ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ میلیاردتومان در بانک مسکن منعقد شده است .

حسینی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع از محل آورده و تسهیلات معادل ۱۱۲ هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات ۶۵ هزار و ۷۴۱ میلیاردتومان و از محل آورده معادل ۴۷ هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان است .

گفتنی است ، طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم به عنوان طرح دولت در بخش مسکن رونمایی شد که با مصوبه مجلس و همراهی تمامی بخش‌ها ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار داد . بر اساس آخرین آمارها تاکنون ۵۱ هزار هکتار زمین برای این طرح تامین شده است و ساخت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد . همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک‌ها متعهد شده‌اند تا سالانه ۲۰ درصد از سهمیه خود را به بخش مسکن اختصاص دهند که در این بین بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن در سال گذشته موفق شد تعهدات خود را در بخش مسکن و ارایه تسهیلات اجرایی کند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

|

در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

|

از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

|

بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

نظرات کاربران