در حال بارگذاری ...
  • امضا توافقنامه های مشارکت شرکت های دانش بنیان در تولید فناورانه ، با سرعت و با کیفیت مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی۳ توافقنامه در خصوص مشارکت شرکت های دانش بنیان‌ در تولید فناورانه ، با سرعت و با کیفیت و تأمین مالی مسکن میان صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق ملی مسکن و گروه سرمایه‌گذاری مسکن به امضا رسید .

    در حاشیه بازدید مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه تبادل فناوری در حوزه ساختمان و حمل‌ونقل ، توافقنامه‌ای میان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و صندوق ملی مسکن با موضوع تامین مالی تکمیل زنجیره‌های ارزش تولید فناورانه صنعت ساختمان به امضا رسید .

    همچنین توافقنامه‌ای در راستای صنعتی سازی و افزایش سرعت و کیفیت در فرایند ساخت و ساز و بهره‌مندی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان میان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و گروه سرمایه‌گذاری مسکن امضا شد .

    در این مراسم یک توافق‌نامه نیز در خصوص تامین مالی و اجرای کلان پروژه‌های فناورانه به امضا رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

    |

    قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

    |

    نظرات کاربران