در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست هم اندیشی در جهت تأمین زمین برای احداث مسکن رزمندگان و ایثارگران استان ایلام

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست هم اندیشی جهت تأمین زمین برای خانه دار شدن رزمندگان ، ایثارگران و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور استاندار ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام برگزار شد .

    حسن بهرام نیا استاندار ایلام ، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین و فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی جهت پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ایلام با سردار آبرومند فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تشکیل جلسه دادند .

    در این نشست راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در زمینه محرومیت‌زدایی و احداث منازل مسکونی برای رزمندگان ، ایثارگران معسروهمچنین افرادتحت پوشش نهادهای حمایتی  استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این نشست گفت : راه و شهرسازی استان در شهرستانهایی که زمین لازم دارد نسبت به واگذاری زمین جهت احداث منازل مسکونی رزمندگان ، ایثارگران معسر و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اقدام خواهد کرد و در شهرستان هایی که با محدودیت زمین مواجه هستیم نیز پیگیری های لازم از طرق مختلف برای تأمین زمین انجام داده‌ایم و قطعاً با تأمین زمین مورد نیاز برای اشخاص مذکور اقدام لازم به عمل خواهیم آورد که انشاالله با حماین مسئولین و استفاده از ظرفیت های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سایر نهادهای حمایتی در آینده نزدیک شاهد خانه دار شدن این عزیزان باشیم .




    مطالب مرتبط

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود .

    |

    نظرات کاربران