در حال بارگذاری ...
  • خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در استان زنجان صاحب زمین می‌شوند

    روند واگذاری قطعات به خانواده های متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت به صورت قرعه کشی قطعات واگذار خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : به زودی در شهر زنجان برای خانواده‌هایی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند زمین لازم واگذار خواهد شد .

    اصغر اسماعیلی به همراه استاندار زنجان محسن افشارچی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی نهایی (جدول کشی و قطعه بندی) زمین های آماده تحویل برای طرح جوانی جمعیت در سایت کوی زیتون در شهر زنجان ، گفت : خوشبختانه به زودی در شهر زنجان برای خانواده هایی که دارای سه فرزند و بالا هستند زمین لازم واگذار خواهد شد .  

    در ادامه استاندار زنجان ، با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در سایت کوی زیتون در حال آماده سازی است ، ابراز کرد : با توجه به آماده سازی این زمین ها ، روند واگذاری قطعات به زودی انجام خواهد شد .  

    افشارچی تاکید کرد : طی بازه زمانی بسیار کم راه و شهرسازی استان زنجان طبق قانون به خانواده هایی که ثبت نام کردند و واجد شرایط هستند پیامک لازم را ارسال خواهد کرد . روند واگذاری قطعات به خانواده های متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت به صورت قرعه کشی قطعات واگذار خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تا خرداد سال جاری بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد و اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۸۶ میلیارد ریال و تخصیص اعتبار هم ۸۶ میلیارد ریال بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    نظرات کاربران