در حال بارگذاری ...
  • افتتاح حساب ۱۲ هزار و ۸۲۹ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان گیلان

    ۲۷ هزار و ۶۱۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند و ۱۲ هزار و ۸۲۹ متقاضی افتتاح حساب کرده‌اند ؛ همچنین برای ۷۳۸۹ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته و ۷۱۴۰ متقاضی آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از اجرای ۲۶ هزار و ۳۵۹ واحد مسکن ملی و افتتاح حساب ۱۲ هزار و ۸۲۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در گیلان خبر داد .

    محمدرضا فلاحتگر در جلسه شورای مسکن استان گیلان ، تعداد کل واحدهای در حال اجرای نهضت ملی مسکن استان را ۲۶ هزار و ۳۵۹ واحد دانست .

    وی با بیان اینکه ۹۹۵۹ واحد در بخش نهضت ملی مسکن شهری ، ۸۵۸ واحد در بخش بازآفرینی ، ۳۰۷۹ واحد در بخش خودمالکی و ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد نیز در بخش روستایی در حال احداث است ، افزود : تاکنون ۱۸۱ هکتار زمین برای ۱۶ هزار و ۸۹ واحد تأمین شده‌ است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ، کل ثبت نامی‌ها را ۱۲۰ هزار و ۲۱۲ نفر دانست و تأکید کرد : ۲۷ هزار و ۶۱۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند و ۱۲ هزار و ۸۲۹ متقاضی افتتاح حساب کرده‌اند ؛ همچنین برای ۷۳۸۹ متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته و ۷۱۴۰ متقاضی آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده‌اند .

    فلاحتگر با اشاره به کمبود زمین برای ۱۱ هزار و ۵۲۱ واحد افراد واجد شرایط، خاطرنشان کرد : در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، بیش از ۱۰۳ هکتار جهت تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان و دانشگاه آزاد اسلامی استان تخصیص یافته‌ است .

    وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی پروژه ۲۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن رشت ، اضافه‌کرد : پروژه ۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن بندر انزلی نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اضافه‌ کرد : اعتبار هزینه شده در بخش زیرساخت مورد نیاز طرح‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر استان گیلان شامل برق، برق منطقه‌ای ، آب و فاضلاب بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال بوده است .




    مطالب مرتبط

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری ازتامین زمین برای احداث ۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران