در حال بارگذاری ...
  • جابجایی ساکنین کوی فلسطین زنجان در طرح کلید به کلید

    افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند ، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش ، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی ، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین با طرح کلید به کلید انجام می شود ، گفت : در این طرح واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند .

    اصغر اسماعیلی با اشاره به نحوه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین گفت : طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا می‌شود و واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند .

    وی ابراز کرد : افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند ، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش ، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی ، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می‌شود .

    واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین به صورت پراکنده برای همه پروژه‌ها پیش بینی شده است

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه در کوی زیتون و سایت‌های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن ، برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است ، گفت : در فاز اول در سه زون تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی هستند .

    اسماعیلی تصریح کرد : واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه‌ها دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابه جا می‌شوند .

    وی افزود : پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می‌رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان‌بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابه‌جا می‌شوند . واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین تخصیص یافته ربطی به واحدهای متقاضیان ندارد .




    مطالب مرتبط

    راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

    |

    خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند .

    |

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

    |

    نظرات کاربران