در حال بارگذاری ...
  • بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

    برنامه‌ریزی شده ، اسکلت این پروژه بیمارستانی تا خردادماه ۱۴۰۳ تکمیل شود و بعد از تکمیل این فاز ، وارد فاز دوم ساخت این پروژه بیمارستانی که شامل سفت کاری و نازک کاری است شویم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون هم اکنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از برنامه تکمیل و تحویل این بیمارستان تا قبل از اتمام دولت سیزدهم در صورت تامین اعتبار خبر داد .

    علی نبیان روند احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون را تشریح کرد و گفت : بیمارستان کازرون در مرحله اسکلت در حال اجراست که در این بخش ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کل پروژه بیمارستانی کازرون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، توضیح داد : برنامه‌ریزی شده ، اسکلت این پروژه بیمارستانی تا خردادماه ۱۴۰۳ تکمیل شود و بعد از تکمیل این فاز ، وارد فاز دوم ساخت این پروژه بیمارستانی که شامل سفت کاری و نازک کاری است شویم .

    نبیان تصریح کرد : طبق زمان بندی و با تامین اعتبار به موقع ، این پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد .

    به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون از مردادماه ۱۴۰۱ وارد مرحله ساخت شد . این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و در ۷ طبقه احداث می شود که مساحت ساختمان اصلی این بیمارستان ۱۷ هزار مترمربع است .

    گفتنی است ، در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، مدیرکل حراست سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار کازرون و تعدادی از مسئولان استانی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران