در حال بارگذاری ...
  • اتمام پروژه‌های نیمه تمام بازآفرینی شهری در اولویت قرار گیرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از پروژه‌های بازآفرینی بخش مرکزی شهر بازدید کرد .

    سید احمد موسوی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات پروژه بلوک D صاحب‌الامر گفت : باتوجه به سرمایه‌گذاری انجام شده و پیشرفت فیزیکی بالای پروژه‌های حاضر، باید در اسرع وقت جهت بهره برداری به اتمام برسد .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ضمن اشاره به موقعیت مناسب این پروژه در مرکز اقتصادی شهر گفت : پروژه مذکور در ۴ طبقه با عرصه ۱۱۰۰۰ متر مربع و زیربنای کل ۳۸/۲۰۰ متر مربع اجرا شده است که شامل ۱۷۰ واحد تجاری و ۱۰۷ واحد انباری و دو طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۷۱ دستگاه بوده و از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد برخوردار است .

    شایان‌ ذکر است ، این پروژه در منطقه صاحب‌الامر بازار تبریز واقع شده و از پروژه‌های سازمان ملی زمین و مسکن است .

    در این جلسه با حضور سرپرست معاونت مسکن و ساختمان ، ‌پیمانکار و مشاور پروژه ، مشکلات و موانع پروژه بررسی و تصمیمات لازم جهت ادامه عملیات و تسریع در روند اجرایی پروژه ، اتخاذ شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح کرد : ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

    |

    نظرات کاربران