در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی یک میلیون مترمربع از اراضی ملی در استان تهران

    ۴۷۸ اقدام رفع تصرف با حکم قضایی و یا رفع تصرف فوری که منجر به آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است ، یک اقدام همه روزه و گاه شبانه روزی توسط همکارانم بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف یک میلیون متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ۹ ماهه سال جاری خبر داد .

    حسین جنتی گفت : در ۹ ماهه سال جاری با تلاش همکارانم در شهرستان‌های استان و یگان حفاظت اداره کل ، معاونت املاک و حقوقی توانستیم در تعامل با قوه قضائیه یک میلیون متر مربع را در تهران ، شمیرانات ، دماوند ، فیروزکوه ، پردیس و سایر شهرهای استان آزادسازی کنیم .

    وی گفت : صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم .

    جنتی در ادامه افزود : ۴۷۸ اقدام رفع تصرف با حکم قضایی و یا رفع تصرف فوری که منجر به آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است ، یک اقدام همه روزه و گاه شبانه روزی توسط همکارانم بوده است .

    لازم به ذکر است ارزش ریالی این رفع تصرفات ۱۰۸ هزار میلیارد ریال بوده است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۹۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ریالی ۱۰ همت در استان تهران طی ۱۱ ماه سال جاری خبر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از رفع ۴۴۴ فقره تصرف ظرف ده ماه سال جاری در استان خبر داد . ...

    |

    نظرات کاربران