در حال بارگذاری ...

بازدید وزیر راه و شهرسای از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان چابهار

در شهر چابهار ۵ سایت با مساحت ۴۳۲ هکتار و ۱۸ هزار و ۲۹ واحد در دست ساخت قرار دارد که آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن نخل چابهار از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان چابهار بازدید کرد .

مهرداد بذرپاش در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از بازدید و افتتاح چند پروژه در شقوق حمل و نقل ریلی ، بندری و بزرگراهی از سایت طرح نهضت ملی مسکن نخل در شهرستان چابهار مشتمل بر ۲۱۱۰ واحد مسکونی که ساخت آن سال ۱۴۰۰ توسط پیمانکاران و تعاونی ها آغاز شده است ، بازدید کرد .

گفتنی است ، در شهر چابهار ۵ سایت با مساحت ۴۳۲ هکتار و ۱۸ هزار و ۲۹ واحد در دست ساخت قرار دارد که آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن نخل چابهار از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است .

همچنین به مساحت ۱۸۰۰ هکتار توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اراضی با ظرفیت واحد پذیری ۶۶ هزار واحد تامین شده است که بیش از برنامه ۴ ساله این اداره کل محسوب می‌شود .

شایان ذکر است عملیات تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) برای همه طرح‌های حمایتی مسکن در حال انجام است و مراحل امکان سنجی و تصویب پهنه‌های پیشنهادی ۸ کانون جمعیتی به مساحت ۱۱۵ هزار هکتار انجام شده است .




مطالب مرتبط

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

|

نظرات کاربران