در حال بارگذاری ...

۲۴۸ واحد مسکن مهر باقیمانده صدرا با منابع صندوق ملی مسکن به اتمام می‌رسد

برنامه‌ریزی شده است تا ۲۴۸ واحد باقیمانده مسکن مهر صدرا با حمایت صندوق ملی مسکن تامین اعتبار شود و قبل از اتمام دولت سیزدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شهر جدید صدرا از برنامه تکمیل ۲۴۸ واحد مسکن مهر صدرا که هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دولت سیزدهم خبر داد .

مهدی پوربهی در خصوص واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر جدید و برنامه تکمیل آنها در دولت سیزدهم ، توضیح داد : از ابتدای طرح مسکن مهر ۱۵ هزار واحد مسکونی در این شهر جدید در مرحله ساخت قرار گرفت که ۴۹۸ واحد مسکونی مهر در ابتدای دولت سیزدهم به این دولت برای تکمیل تحویل شد .

مدیرعامل شهر جدید صدرا گفت : در دولت سیزدهم با منابع داخلی شرکت عمران شهر صدرا ، ۲۵۰ واحد مسکونی تکمیل و در نیمه شعبان ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان شد . برنامه‌ریزی شده است تا ۲۴۸ واحد باقیمانده مسکن مهر صدرا با حمایت صندوق ملی مسکن تامین اعتبار شود و قبل از اتمام دولت سیزدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

وی پیشرفت فیزیکی واحدهای باقیمانده مسکن مهر صدرا را ۸۰ درصد عنوان کرد.

 




مطالب مرتبط

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

|

بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

|

نظرات کاربران