در حال بارگذاری ...

اختصاص مسکن حمایتی برای اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت است

خوشبختانه استان در حوزه نهضت ملی مسکن نسبت به برنامه اجرایی در جایگاه خوبی قرار گرفته و اختصاص مسکن برای اعضای تحت پوشش نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد در اولویت برنامه ها قرار داشته و این اداره کل اهتمام ویژه ای جهت تامین مسکن به اقشار دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جلسه قرارگاه مسکن استانی آذربایجان شرقی گفت : اختصاص مسکن حمایتی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در اولویت واگذاری است .

جلسه قرارگاه مسکن استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیران نهادهای حمایتی استان از جمله اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل و سایر اعضای کارگروه برگزار شد .

سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این جلسه عنوان کرد : تامین مسکن برای مردم یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم است و به همین جهت طرح نهضت ملی مسکن با جدیت توسط دولت پیگیری می شود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : خوشبختانه استان در حوزه نهضت ملی مسکن نسبت به برنامه اجرایی در جایگاه خوبی قرار گرفته و اختصاص مسکن برای اعضای تحت پوشش نهاد های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد در اولویت برنامه ها قرار داشته و این اداره کل اهتمام ویژه ای جهت تامین مسکن به اقشار دارد .

شایان ذکر است ، در این جلسه وضعیت ثبت نام ، اختصاص پروژه و پیشرفت اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن جهت اختصاص به متقاضیان مسکن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بررسی شده و تصمیمات لازم جهت ساماندهی ثبت نام متقاضیان مذکور و تامین اعتبار سهم آورده متقاضیان تحت پوشش اتخاذ شد .




مطالب مرتبط

در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

|

امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

|

برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

|

نظرات کاربران