در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان به حدود ۱۴۵ میلیارد تومان رسید

    هشت هزار و ۸۰ نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج‌هزار و ۵۴۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه نیز در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت حدود ۱۴۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره بهای پنج هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی در این استان خبر داد .

    ابوالفضل مهدیار از پرداخت حدود ۱۴۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره بهای پنج‌هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی در این استان خبر داد و با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد ، بیان کرد : متقاضیان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس مراجعه کرده و ثبت نام کنند .

    وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ هزار و ۶۹۷ نفر از شهروندان استان در سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، اظهار کرد : هشت هزار و ۸۰ نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج‌هزار و ۵۴۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه نیز در حال انجام است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن را در زاهدان و سایر نقاط شهری به‌ترتیب ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان و نیز در مناطق روستایی ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت : افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند .

    مهدیار تأکید کرد : مستاجرانی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به‌صورت رایگان دریافت کنند .




    مطالب مرتبط

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    جلوگیری از هرگونه اخلال ، تصرف ، تجاوز ، ایجاد مزاحمت ، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین خواران و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است .

    |

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

    |

    نظرات کاربران