در حال بارگذاری ...

کیفیت مطلوب طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌غربی

به منظور ارتقا کیفیت ساخت ، بازدید از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار است و این روند با جدیت دنبال می‌شود . کیفیت تاسیسات ساختمانی بسیار حائز اهمیت است و در خصوص این موضوع ، ترویج عرضه محصولات دارای گواهینامه فنی اجرا می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت : روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با کیفیت مطلوبی طبق استانداردهای لازم در حال انجام است .

محمد مهدی حیدری در بازدید از روند اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی گفت : کنترل‌های کیفی طرح‌های نهضت ملی مسکن طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود . ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن با کیفیت بسیار مناسب و همچنین مشارکت خود اعضا در حال انجام بوده که این روند بسیار قابل قبول است .

سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت : به منظور ارتقا کیفیت ساخت ، بازدید از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار است و این روند با جدیت دنبال می‌شود . کیفیت تاسیسات ساختمانی بسیار حائز اهمیت است و در خصوص این موضوع ، ترویج عرضه محصولات دارای گواهینامه فنی اجرا می‌شود .

وی بیان کرد : مرکز تحقیقات در خصوص الحاق اراضی اطراف شهر به محدوده شهری بررسی‌های زیادی از جمله مسئله فرونشست زمین ، گسل‌ها فعال و دیگر خطرات موجود را انجام می‌دهد و سپس نتیجه تحقیقات خود را به شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام می‌کند .

وی تاکید کرد : با اجرای این مساله روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با کیفیت مناسب در سطح استان‌ها اجرایی می‌شود .




مطالب مرتبط

دغدغه مهم ما کیفیت مصالح ساختمانی بوده و از سال‌های گذشته مرکز تحقیقات ارائه گواهی‌نامه فنی به محصولات ساختمانی را در برنامه خود قرار داده است .

|

تبیین مقوله صنعتی‌سازی ، وضعیت دانش فنی و فناوری‌های نوین ساختمانی و ابنیه فنی در کشور ، مطلوب و قابل‌قبول است . حلقه گمشده در این بخش ، توجه ناکافی به موضوعاتی از جمله مدیریت ساخت ، مدیریت پروژه، مدیریت اطلاعات ساختمان و موارد نظایر آن است و راه برون‌رفت در این موضوع ، ...

|

برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران