در حال بارگذاری ...

آغاز ساخت ۴۵ خانه ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر میامی

۱۰۵ مجوز ساخت مسکن ویلایی توسط شهرداری میامی صادر شد . آماده‌سازی طرح‌ها که بر عهده شهرداری است، پیشرفت مناسبی دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) گفت : ساخت ۴۵ خانه ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در غرب شهر میامی با صدور مجوزهای لازم آغاز شد .

امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اعلام کرد : ساخت ۴۵ خانه ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در غرب شهر میامی با صدور مجوزهای لازم آغاز شد . ۱۰۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان میامی در سامانه ثبت نام کردند .

وی با بیان اینکه متقاضیان وجه اولیه ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کردند ، گفت : ۱۰۵ مجوز ساخت مسکن ویلایی توسط شهرداری میامی صادر شد . آماده‌سازی طرح‌ها که بر عهده شهرداری است، پیشرفت مناسبی دارد .

عمیدی با بیان اینکه آسفالت معابر پس از اتمام آماده‌سازی در دستور کار است ، اظهار کرد : هشت هکتار زمین نیز در شرق شهر میامی بر اساس درخواست‌های مردمی پس از انجام مراحل قانونی واگذار می‌شود .

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هکتار زمین نیز در قالب الحاق به محدوده در دستور کار است ، افزود : توافقات اولیه با فرمانداری و شهرداری میامی در این خصوص انجام شده است و تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود .




مطالب مرتبط

شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

نظرات کاربران