در حال بارگذاری ...

بهره‌برداری از ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده طی دولت سیزدهم

با افتتاح ۲۶۰ واحد نوسازی شده در اردبیل ، مجموع افتتاح‌های واحدهای نوسازی شده در دولت سیزدهم و در بافت‌های فرسوده شهری به ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد می‌رسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۶۰ واحد نوسازی شده در بافت فرسوده اردبیل همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خبر داد و گفت : در دولت سیزدهم ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده احداث و بهره‌برداری شد .

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام این خبر ، گفت : در دهمین سلسله از افتتاح‌های نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل ۲۶۰ واحد نوسازی شده به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد .

آیینی تصریح کرد : با افتتاح ۲۶۰ واحد نوسازی شده در اردبیل ، مجموع افتتاح‌های واحدهای نوسازی شده در دولت سیزدهم و در بافت‌های فرسوده شهری به ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد می‌رسد .

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همراهی شهرداری‌ها و ترغیب مردم به نوسازی در بافت‌های فرسوده را یکی از راهکارهای دولت سیزدهم برای نوسازی مسکن و ارتقای تاب‌آوری شهرها عنوان کرد .




مطالب مرتبط

راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

|

در برنامه داریم با همت و تلاش بیشتر همه همکاران به ویژه بخش اجرایی و دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تمامی این پروژه‌ها تکمیل و تحویل مردم ساکن این محلات کشور شود. این افتتاح‌ها موجبات رضایتمندی مردم می شود و نشاط و امید بین ساکنان محلات را در پی خواهد داشت .

|

از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

|

جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

|

وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

|

نظرات کاربران