در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۶۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

    افتتاح های انجام شده امروز در بخش مسکن شامل ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل ۶۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در بخش شهری و روستایی افتتاح و تحویل مردم شد .

    امروز نهم دی در جریان سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل ۶۶۰۰ واحد مسکونی استان در بخش شهری و روستایی در زیربنای ۵۹۰ هزار و ۸۶۰ مترمربع و با قیمت تمام شده ۵۲ هزار و ۷۱۱ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید .

    بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ، این واحدها در قالب های طرح ملی مسکن ، بافت های فرسوده ، خودمالکی و مسکن های روستایی افتتاح شد . افتتاح های انجام شده امروز در بخش مسکن شامل ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی است .

    همچنین ، از این تعداد واحد مسکونی بهره برداری شده ، ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه ۲ اردبیل ، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل ، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی به صورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است .




    مطالب مرتبط

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران