در حال بارگذاری ...
  • کلنگ زنی پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام به مساحت ۲۴ هزار متر مربع

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مراسم کلنگ زنی پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد .

    طی مراسمی با حضور استاندار ایلام ، معاونین استاندار ، مدیر کل راه و شهرسازی استان ، رئیس دانشگاه ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استان کلنگ مجتمع مسکونی کارکنان دانشگاه ایلام طی توافق بین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و علوم ، تحقیقات و فن آوری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر چوار به زمین زده شد .

    حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این مراسم گفت : سهم استان ایلام در احداث واحدهای نهضت ملی مسکن از طرق مختلف (شهری ، روستایی ، خود مالکی ، بازسازی بافتهای فرسوده ، استیجاری و واحدهایی که توسط راه و شهرسازی احداث خواهند شد) طی‌۴ سال ۳۲ هزار واحد می باشد که با بر طرف شدن موانع و مسائل مختلف هم اکنون روند اجرای نهضت ملی مسکن توسط راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است .

    بهرام‌نیا افزود : با اهتمام مجموعه راه و شهرسازی و دستگاه های زیرساختی استان ۳۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی ۴ سال در استان ایلام دور از انتظار نیست . با تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، استان یک رتبه در کشور ارتقا یافت .

    فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت : پروژه ۲۵۰ واحدی کارکنان دانشگاه ایلام در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک احداث می‌شود . این واحدها در ۳ طبقه و پیلوت و زیربنایی هر واحد مسکونی ۹۰ متر مربع ساخته می شود .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

    |

    نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

    |

    نظرات کاربران