در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان خراسان شمالی در آذر ماه سال جاری

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آذرماه سال جاری بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است .

    سید علی میرکریمی تصریح‌ کرد : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان‌شمالی ضمن جلوگیری از هر گونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی ، طی آذر ماه سال جاری با اجرای دو مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قطعی موفق به باز پس گیری حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد ریال شده‌ است . 

    وی با اشاره به جزئیات این دو مورد اظهار کرد : از این دو مورد ، یک مورد مربوط به رفع تصرفات فوری در شهر بجنورد به مساحت ۲هزار مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی بیش از ۱۲ میلیارد ریال و یک مورد اجرای احکام قطعی در شهرستان گرمه به مساحت ۸ هزار مترمربع و ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال است که در کلیه عملیات‌ها ، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام شد . 

    میرکریمی عنوان کرد : شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت : شهروندان می‌توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را طی تماس با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۱۰۹۸۴ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از گشت زنی از اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهرهای تابعه به‌صورت محسوس و نامحسوس و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خبر داد . 




    مطالب مرتبط

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    نظرات کاربران