در حال بارگذاری ...

معرفی ۱۰۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی به بانک‌ها

از امروز ۱۰ دی با ابلاغ بانک مرکزی به ۹ بانک ملی ، صادرات ، پست‌بانک ، تجارت ، سپه ، ملت ، مسکن ، رفاه و کشاورزی ، پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی که از طرف بنیاد مسکن به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند ، آغاز شده‌ است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در بخش روستایی توسط ۹ بانک عامل با ابلاغ بانک مرکزی از معرفی یکصد هزار متقاضی دریافت تسهیلات نهضت ملی روستایی از سوی آن بنیاد به بانک‌ها خبر داد .

مجید جودی جزئیات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را در روستاها که میزان آن در سال جاری از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان و تعداد آن نیز از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد رسیده است ، تشریح کرد . از امروز ۱۰ دی با ابلاغ بانک مرکزی به ۹ بانک ملی ، صادرات ، پست‌بانک ، تجارت ، سپه ، ملت ، مسکن ، رفاه و کشاورزی ، پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی که از طرف بنیاد مسکن به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند ، آغاز شده‌ است .

جودی با بیان اینکه بانک‌های تعیین شده مکلف به پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به میزان ۳۵۰ میلیون تومان به ۳۵۰ هزار واحد معرفی شده از سوی بنیاد مسکن هستند ، توضیح داد : ۱۲۲ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ساخت مسکن روستایی تخصیص یافته‌ است .

این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد : هم اینک یکصد هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن روستایی به بانک‌ها از سوی بنیاد مسکن معرفی‌ شده‌اند .

وی تأکید کرد : افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن روستایی هستند می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور مراجعه و درخواست خود را برای احداث مسکن روستایی ثبت کنند تا با معرفی بنیاد مسکن این امکان برای آنها فراهم شود . سقف بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بخش روستایی ۲۰ سال و سود تسهیلات نیز ۵ درصد تعیین شده‌ است . 




مطالب مرتبط

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران