در حال بارگذاری ...
  • سقف بازپرداخت وام طرح نهضت ملی مسکن در ۲ سال ابتدایی اعلام شد

    به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه ۵ میلیون تومان بیشتر نشود .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات‌عامل صندوق ملی مسکن از تسهیل‌گری برای بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن در دو سال ابتدای آن خبر داد و گفت : به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه ۵ میلیون تومان بیشتر نشود .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی از تسهیل‌گری وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در بازپرداخت تسهیلات در دو سال ابتدای آن خبر داد .

    رییس هیات‌عامل صندوق ملی مسکن گفت : به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه ۵ میلیون تومان بیشتر نشود . بنابراین در سال های بعدی رقم بازپرداخت به شکل پلکانی افزایش می‌یابد .

    مهدیار اسماعیلی توضیح داد : این فرآیند این امکان را در اختیار برخورداران از وام نهضت ملی مسکن فراهم می‌کند تا در ابتدای پروژه که به دلیل آورده ، توان مالی متقاضیان محدود و پرداخت اقساط دشوار است ، بتوانند در بازه دو ساله از تنفس اقساط کنترل شده استفاده کنند و منابع و توان مالی خود را برای بازپرداخت اقساط در سال‌های بعدی افزایش دهند .

    وی افزود : بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و این الگو برای بازپرداخت ثابت است .




    مطالب مرتبط

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    نظرات کاربران