در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی دولتی در گرگان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع واقع در شهر گرگان رفع تصرف و پس از طی مراحل قانونی به دولت بازگشت .

    علی اکبر حسام اظهار کرد : اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان وظیفه رفع تصرف از تمامی اراضی و املاک دولتی با اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد .

    وی افزود : این اداره در راستای گزارشات یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی اقدام می کند . در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع واقع در شهر گرگان پس از سیر مراحل قانونی رفع تصرف شد و به دولت بازگشت .

    سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد : ارزش ریالی این اراضی ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

    وی در انتها با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند ، گفت : شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران