در حال بارگذاری ...

کیفیت و سرعت دو مولفه مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است . بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت : سرعت در روند کار و کیفی‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ۲ مولفه بسیار مهم بوده که این موضوع در استان خوزستان به خوبی در حال انجام است .

محمدعلی زهره ای در بازدید از پروژه های نهضت مسکن ملی در منطقه اکباتان اهواز اظهار کرد : پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص نهضت ملی مسکن ، اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم که این طرح به بهترین شکل اجرا شود .

وی افزود : اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است . بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که سرعت کارها بیشتر و کیفیت کار نیز مطلوب‌تر شود هر چند برای بهتر شدن شرایط و سرعت در روند اجرایی واحدها، به کمک تمام دستگاه‌ها نیاز است .

وی بر لزوم هماهنگی بین بانکی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: با انجام این کار در روند ساخت واحدها یک رضایت نسبی ایجاد خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

|

نظرات کاربران