در حال بارگذاری ...
  • پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان فارس تاکنون صادر شده است

    با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تایید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا ، کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی در استان فارس تاکنون صادر شده است . 

    محمودرضا طالبان افزود : از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آنها صادر شده ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است . شهرهای اقلید ، آباده ، ارسنجان و زرین دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند .

    وی تصریح کرد : به غیر از شیراز و مرودشت که کسری زمین داریم در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تامین شده است .

    همچنین دبیر شورای مسکن استان فارس اضافه کرد : با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تایید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا ، کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند .

    مهندس طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای استان فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است گفت : به جز شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است .

    وی اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود بتوانیم تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم .




    مطالب مرتبط

    نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    نظرات کاربران