در حال بارگذاری ...
  • ایجاد امنیت و نظم شهری به واسطه بهسازی محلات هدف بازآفرینی شهری رامیان

    در راستای سیاست های شرکت بازآفرینی شهری ایران ، از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲۹۷۷ تن قیر رایگان برای آسفالت ۳۸ هزار ۹۹۵ متر مربع از محلات هدف بازآفرینی شهری رامیان تخصیص یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : اعمال بسته های تشویقی ۱۹ بندی شرکت بازآفرینی شهری و بهسازی محلات هدف بازآفرینی شهری علاوه بر ایجاد امنیت در محلات موجب نظم شهری نیز می شود .

    جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان رامیان با محوریت بهسازی محلات هدف بازآفرینی و آسفالت معابر خاکی این شهرستان برگزار شد .

    مهدی ملک اظهار کرد : شهرستان رامیان با داشتن چهار شهر دارای طرح مصوب بازآفرینی شهری و مساحت ۸۵۶ هکتار ، دارای ۱۴۸/۸ هکتار مساحت مصوب بافت فرسوده شهری است . در راستای سیاست های شرکت بازآفرینی شهری ایران ، از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲۹۷/۷ تن قیر رایگان برای آسفالت ۳۸ هزار ۹۹۵ متر مربع از محلات هدف بازآفرینی شهری رامیان تخصیص یافت .

    ملک ادامه داد : همچنین برنامه ریزی هایی برای صدور ۶ هزار و ۷۵۳ پروانه در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری گلستان صورت گرفته که از این تعداد ۷۶ صدور پروانه سهم شهرستان رامیان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد : با توجه به وجود ۵۶ هزار بنای ناپایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری استان ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد .

    وی در انتها گفت : اعمال بسته های تشویقی ۱۹ بندی شرکت بازآفرینی شهری و بهسازی محلات هدف بازآفرینی شهری علاوه بر ایجاد امنیت در محلات موجب نظم شهری نیز می شود .




    مطالب مرتبط

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند .

    |

    نظرات کاربران