در حال بارگذاری ...

افتتاح ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در استان زنجان با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ افتتاح ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی ، واگذاری زمین به ۷۰۰ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آغاز عملیات آماده سازی زمین برای ساخت ۱۰ هزار مسکن روستایی و شهری به منظور واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان انجام شد .

صبح امروز شنبه ۱۶ دی ماه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان ، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی از جمله ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی و واگذاری به صورت اجاره ۹۹ ساله ، با حضور ابراهیم رییسی و مهرداد بذرپاش برگزار شد .

در این مراسم ۱۲۱۳ واحد مسکونی خود مالک طرح نهضت ملی مسکن ، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار مسکن روستایی در استان زنجان نیز به بهره برداری رسید .

همچنین با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، به طور همزمان به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن ، زمین واگذار شد .




مطالب مرتبط

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

|

بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

|

نظرات کاربران