در حال بارگذاری ...
  • احداث ۴۴۳ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان ماکو

    باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در سطح شهرستان و روستاها انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مسئول نهضت ملی مسکن روستایی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : سهمیه روستایی شهرستان ماکو از احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث ۴۴۳ واحد است .

    مجتبی علیزاده در جلسه با فرماندار شهرستان ماکو اظهار کرد : با تصمیم دولت ، تسهیلات مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است . برای این طرح زمین رایگان در اختیار خانوارهای متقاضی قرار می‌گیرد .

    مسئول نهضت ملی مسکن روستایی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در سطح شهرستان و روستاها انجام گیرد .

    علیزاده بیان کرد : متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن روستایی می‌توانند جهت ثبت تقاضای بهره مندی از این طرح به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    نظرات کاربران