در حال بارگذاری ...
  • آماده شدن ۴۰۵ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ایوانکی

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از آماده شدن ۴۰۵ قطعه زمین ۲۰۰ متر مربعی در ایوانکی برای متقاضیان طرح‌های نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد .

    سید محمد حسینی طباطبایی در بازدید از سایت ساخت نهضت ملی مسکن در ایوانکی گفت : ۳۸۱ متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن در ایوانکی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد  ۱۲۷ متقاضی برای دریافت زمین تایید نهایی شده‌اند .

    وی ضمن درخواست از متقاضیان برای واریز وجه جهت تخصیص پروژه‌ها ، تصریح کرد : تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

    |

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران