در حال بارگذاری ...

افتتاح ۴ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای استان زنجان

تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام شده و متقاضیان واجد شرایط به بنیاد مسکن معرفی شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام بهسازی و آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان از افتتاح ۴ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی روستایی و شهری در سفر رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خبر داد .

غلامرضا صالحی بخشی از برنامه‌های افتتاح و همچنین آغاز عملیات اجرایی فعالیت های آن بنیاد را در حوزه مسکن روستایی ، مسکن شهری ، آماده سازی زمین و واگذاری اراضی برای تولید مسکن به متقاضیان و همچنین تامین زیرساخت‌های روستایی در استان زنجان هم‌زمان با سفر رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به آن استان ، تشریح کرد .

آماده‌سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های امروز در استان زنجان را مرتبط با آماده سازی و تحویل زمین برای تولید مسکن عنوان کرد و گفت : تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام شده و متقاضیان واجد شرایط به بنیاد مسکن معرفی شود .

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان

صالحی ادامه داد : در بخش مسکن روستایی ، مصوبه سفر نخست رییس‌جمهوری به استان احداث ۱۰ هزار واحد بود که هم‌اکنون ۴ هزار واحد آن تکمیل شده و در مراسمی به متقاضیان تحویل خواهد شد . از این ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی حدود ۸ هزار و ۵۰۰ واحد به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌ و دارای پیشرفت در احداث هستند .

۱۳۴ واحد مسکن شهری زنجان تحویل می‌شود

وی افزود : در بخش مسکن شهری حدود ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن آغاز شده است که دارای پیشرفت میانگین ۵۵ درصد است و از این تعداد واحد ۱۳۴ واحد مسکن شهری امروز ۱۶ دی ماه در سفر رییس جمهوری افتتاح می‌شود .

۸۷ هزار جلد سند روستایی در زنجان صادر شد

این مقام مسئول توضیح داد : در سفر رییس جمهوری به استان زنجان امروز هشتاد و هفت هزارمین سند روستایی به متقاضیان در برنامه است .

بهسازی ۲۲۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان در دولت سیزدهم

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری برای بهسازی معابر روستایی زنجان گفت: در دو سال گذشته و در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به میزان ۳۲۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش انجام و ۱۳۰ کیلومتر از معابر روستایی در سطح کشور آسفالت و بهسازی شد .

به گفته وی ، امسال نیز به میزان ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر استان زنجان در نظر گرفته شده و ۹۰ کیلومتر از معابر روستایی زنجان در این برنامه بهسازی و آسفالت است که بخش عمده ای از آن انجام شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

نظرات کاربران