در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۴ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرها و روستاهای استان زنجان

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام شده و متقاضیان واجد شرایط به بنیاد مسکن معرفی شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام بهسازی و آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان از افتتاح ۴ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی روستایی و شهری در سفر رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان خبر داد .

    غلامرضا صالحی بخشی از برنامه‌های افتتاح و همچنین آغاز عملیات اجرایی فعالیت های آن بنیاد را در حوزه مسکن روستایی ، مسکن شهری ، آماده سازی زمین و واگذاری اراضی برای تولید مسکن به متقاضیان و همچنین تامین زیرساخت‌های روستایی در استان زنجان هم‌زمان با سفر رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به آن استان ، تشریح کرد .

    آماده‌سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های امروز در استان زنجان را مرتبط با آماده سازی و تحویل زمین برای تولید مسکن عنوان کرد و گفت : تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام شده و متقاضیان واجد شرایط به بنیاد مسکن معرفی شود .

    تحویل ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان

    صالحی ادامه داد : در بخش مسکن روستایی ، مصوبه سفر نخست رییس‌جمهوری به استان احداث ۱۰ هزار واحد بود که هم‌اکنون ۴ هزار واحد آن تکمیل شده و در مراسمی به متقاضیان تحویل خواهد شد . از این ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی حدود ۸ هزار و ۵۰۰ واحد به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌ و دارای پیشرفت در احداث هستند .

    ۱۳۴ واحد مسکن شهری زنجان تحویل می‌شود

    وی افزود : در بخش مسکن شهری حدود ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن آغاز شده است که دارای پیشرفت میانگین ۵۵ درصد است و از این تعداد واحد ۱۳۴ واحد مسکن شهری امروز ۱۶ دی ماه در سفر رییس جمهوری افتتاح می‌شود .

    ۸۷ هزار جلد سند روستایی در زنجان صادر شد

    این مقام مسئول توضیح داد : در سفر رییس جمهوری به استان زنجان امروز هشتاد و هفت هزارمین سند روستایی به متقاضیان در برنامه است .

    بهسازی ۲۲۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان در دولت سیزدهم

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری برای بهسازی معابر روستایی زنجان گفت: در دو سال گذشته و در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به میزان ۳۲۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش انجام و ۱۳۰ کیلومتر از معابر روستایی در سطح کشور آسفالت و بهسازی شد .

    به گفته وی ، امسال نیز به میزان ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر استان زنجان در نظر گرفته شده و ۹۰ کیلومتر از معابر روستایی زنجان در این برنامه بهسازی و آسفالت است که بخش عمده ای از آن انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    نظرات کاربران