در حال بارگذاری ...

عملیاتی شدن فرآیند ساخت ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تکمیل شده است و در حال آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌ها و محوطه‌های آن هستیم که در ۳ ماهه ابتدای سال آتی تحویل خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید در حال ساخت است از عملیاتی شدن فرآیند ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خبر داد .

علیرضا جعفری روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید را تشریح کرد و گفت : هم‌اکنون ۱۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید در حال ساخت است .

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : با مجموع مدل‌های مختلف مشارکت ، پروژه‌های خودمالکی و همچنین صدور پروانه ، تعداد واحدهای در دست اجرای نهضت ملی در سراسر کشور به ۲۰۰ هزار واحد رسیده است .

بهره‌برداری بخشی از واحدهای نهضت ملی شهرهای جدید در ۳ ماه ابتدای ۱۴۰۳

جعفری توضیح داد : تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تکمیل شده است و در حال آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌ها و محوطه‌های آن هستیم که در ۳ ماهه ابتدای سال آتی تحویل خواهد شد .

گفتنی است ، طرح نهضت ملی مسکن از جمله طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که بر اساس آن ، دولت تعهد کرده است تا زمینه را برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در شهرها و روستاها فراهم کند. هم‌اکنون و بر اساس اعلام مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی واحدهای در دست اجرای نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد رسیده است .

بر اساس این طرح ، مقرر شده است تا در شهرهای جدید ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی دولت سیزدهم وارد مراحل ساخت شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

|

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

|

نظرات کاربران