در حال بارگذاری ...
  • تحویل اراضی ۱۱۶ هزار واحد مسکونی برای کارکنان صنایع کشور

    در این طرح ابتدا کارخانجات از طریق مشاورانی که انتخاب شده‌اند اقدام به جانمایی می‌کنند و مکان‌های مناسب را برای ساخت این واحدها به مجری این طرح معرفی می کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون سازمان ملی زمین و مسکن از تحویل اراضی ۱۱۶ هزار واحد مسکونی برای کارکنان صنایع کشور خبر داد .

    محمد بلوردی گفت : تا به امروز اراضی ۱۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهر به کارخانجات کشور تحویل داده شده است . این طرح که به صنعت‌شهر موسوم شده ، شرایطی را فراهم می‌کند تا کارکنان و کارگران صنایع کشور صاحب خانه شوند .

    وی افزود : این طرح تنها مربوط به شهرک‌های صنعتی نیست و تمام کارخانجات و صنایع کشور که تعداد زیادی نیرو داشته باشند ، شامل می‌شود . در این طرح ابتدا کارخانجات از طریق مشاورانی که انتخاب شده‌اند اقدام به جانمایی می‌کنند و مکان‌های مناسب را برای ساخت این واحدها به مجری این طرح معرفی می کنند .

    وی افزود : اجرای این طرح لزوما در کنار صنایع نیست ، بلکه این مکان‌ها باید حتما باید شرایط ایده‌آل را داشته باشند و برای اجرای این طرح باید به طور قطع نقاط مناسبی جهت ساخت انتخاب شود . اجرای این طرح با کمک مدیران و خود کارگران ساخته می‌شود و تاکنون در شهرهای مختلف ساخت این پروژه کلید زده شده است .




    مطالب مرتبط

    سازمان ملی زمین و مسکن طی سه تفاهم‌نامه جداگانه ۷۲ هکتار زمین در اختیار شرکت‌های سنگ آهن احیاء سپاهان خواف ، فولاد اقلید پارس و شرکت احیا استیل فولاد بافت قرار داد تا از این اراضی برای ساخت مسکن کارگران و کارکنان این شرکت‌ها استفاده شود .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    نظرات کاربران