در حال بارگذاری ...
  • بررسی روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

    تامین زمین برای اجرای بیش از ۱۸۸ هزار واحد صورت گرفته و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی را بررسی و بر نظارت جدی بر اجرای این طرح‌ها تاکید کرد .

    سید محسن حمزه‌لو در جلسه شبانه بررسی روند اجرایی طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان ، گفت : تامین اراضی مورد نیاز و تسریع در فرآیند اجرای طرح‌های مسکن در اولویت بوده و باید این امر با اهتمام ویژه دنبال شود .

    وی افزود : تامین زمین برای اجرای بیش از ۱۸۸ هزار واحد صورت گرفته و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    وی با اشاره به نوسازی مسکن در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری اظهار داشت : روند اجرای طرح نوسازی مساکن بافت فرسوده در محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان‌غربی نیز با جدیت در حال اجراست و عملکرد خوبی را در این بخش شاهد هستیم .




    مطالب مرتبط

    این واحدهای مسکونی در ۵۲۵ قطع زمین تعیین شده اجرایی خواهد شد و مشکلی از بابت تامین زیرساخت‌های لازم ندارد و تمام امکانات تامین شده است . مدت زمان اجرای این طرح از زمان آغاز عملیات اجرایی ۳۰ ماهه خواهد بود که پس از اتمام تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    نظرات کاربران