در حال بارگذاری ...
  • رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موجب رفع شدن مشکلات گذشته مسکن می شود

    به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مجلس با اعلام به ثمررسیدن بخشی از تلاش‌های دولت برای تسیهل گری در بخش مسکن خواهان کاهش بروکراسی اداری برای تسریع در این بخش شد و تاکید کرد : دولت سیزدهم برای تکمیل کریدور شرق به غرب تلاش بیشتری انجام دهد .

    علی زنجانی‌حسنلویی در خصوص تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن و روند رو به رشد تولید مسکن در کشور ، گفت : هم اکنون شاهد هستیم که با رویکردهای جدید وزارت راه و شهرسازی در تسهیلگری بخش مسکن با واگذاری زمین و ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران برای نوسازی بافت فرسوده و تولید مسکن مشکلات گذشته در حال رفع شدن است .

    این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هنوز فاصله معناداری بین قدرت خرید مردم و قیمت مسکن در کشور وجود دارد ، افزود : به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    زنجانی حسنلویی توضیح داد : این یک واقعیت است که مردم از لحاظ تامین مسکن هم در ساخت و ساز و تامین آورده و پرداخت تسهیلات و همچنین در بخش رهن و اجاره مشکلاتی دارند که ضرورت دارد تا مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید مسکن وجود دارد با کاهش بروکراسی اداری برطرف و تولید مسکن تسریع شود .




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    |

    نظرات کاربران