در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی در استان خوزستان به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۴۱۲ هزار مترمربع و به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال خبر داد .

    سرهنگ فریدون عبادی اظهار کرد : در آذرماه ، هشت فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در استان با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد . احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اخذ و به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی ، اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد .

    فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد : با اجرای این احکام ، اراضی ملی در استان به مساحت ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و به ارزش ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال ، ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد .

    وی خاطرنشان کرد : عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد .

    عبادی از همکاری مقام قضایی و همرامی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المان تقدیر و تشکر کرد .

    فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانها قدردانی به عمل آورد .

    سرهنگ فریدون عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره تماس ۱۶۵۶ ( شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن ) اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    نظرات کاربران