در حال بارگذاری ...

ضرورت تعامل کارفرما ، کارگزار و سازنده جهت تسریع در روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت تعامل کارفرما ، کارگزار و سازنده جهت تسریع در روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد .

عبادی مدیر منطقه شمالغرب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه بابک نجفیان ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و فرهاد سعیدی ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند بازدید کردند .

در این بازدید آخرین وضعیت پروژه‌های چشمه و همچنین پروژه فخر یک و دو از جمله پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر جدید سهند، مورد بررسی قرار گرفت .

نجفیان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت تعامل کارفرما ، کارگزار و سازنده ، ضرورت تکمیل و تحویل پروژه ها را یادآور شد . اداره کل راه و شهرسازی آمادگی هر نوع مساعدت برای احداث واحدها و تحویل آنها به متقاضیان را دارد .

عبادی، مدیر منطقه شمالغرب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این بازدید بر ضرورت تحویل دو بلوک از پروژه چشمه و تسریع در عملیات بتن‌ریزی پروژه فخر یک و دو تأکید کرد و افزود : ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان کارگزار ، همراه سازنده پروژه خواهد بود ، لیکن در صورت تعلل ، روش های مختلف برای تعیین تکلیف پروژه را پیش خواهد گرفت .

گفتنی است ، حضور در پروژه نیلوفر و آوین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت عملیات آماده سازی سایت پروژه ۴۶۷ واحدی نصر از دیگر بخش‌های این بازدید بود که پیشنهادات لازم در ادامه آن راستای تسریع در اتمام خاک‌برداری محل بلوک‌های پروژه نصر ارائه شد .




مطالب مرتبط

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

|

بر اساس مأموریت ویژه بسیج سازندگی ، ساخت مسکن تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اولویت قرار گرفته و مقرر شده است طی دو سال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرند تحت کارگزاری سازمان بسیج سازندگی اجرا و تحویل متقاضیان شود .

|

نظرات کاربران