در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی و واگذاری ۸۵ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر قرق

    متقاضیان جوانی جمعیت می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از آماده سازی و واگذاری ۸۵ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر قرق و تحقق اجرای قانون در این شهر خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : اداره کل راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، زمین رایگان واگذار می‌کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهر قرق انجام شده است . پیش از این ۵۵ قطعه زمین رایگان در این شهر به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد و در روزهای آتی ۳۰ قطعه زمین دیگر در قرق به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود .

    ملک ادامه داد : مجموعاً ۸۳ متقاضی در شهر قرق در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند که با توجه به تعداد متقاضیان حائز شرایط هیچ کمبودی برای واگذاری زمین در این شهر وجود ندارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد : گفتنی است متقاضیان جوانی جمعیت می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران