در حال بارگذاری ...
  • صدور سند تفکیکی ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهاجران از صدور سند تک‌برگ مالکیت شهر جدید امیرکبیر خبر داد و گفت : سند تک‌برگ در شهر جدید مهاجران ، ماه آینده صادر خواهد شد .

    سعید میرزایی از صدور سند تک برگ برای واحدهای مسکونی شهر جدید امیرکبیر خبر داد .

    صدور سند تفکیکی ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید امیرکبیر

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت : سند تک برگ شهر جدید امیرکبیر را امروز ۱۹ دی از رییس ثبت اسناد و املاک کل کشور دریافت کردیم . علاوه بر دریافت سند تک برگ ، یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر از قدیم داشتیم که سند تفکیکی آنها دریافت شد و سند تک برگ یکهزار واحد نهضت ملی مسکن در محله ۲ شهر جدید امیرکبیر نیز آماده شد .

    صدور سند تفکیکی ۱۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن امیرکبیر

    میرزایی ادامه داد: سند تک برگ شهر جدید مهاجران نیز در یک ماه ‌آینده صادر خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    نظرات کاربران