در حال بارگذاری ...

واگذاری بخشی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان طی ایام دهه فجر سال جاری

این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان ، دهه‌فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود ، گفت : علاوه بر این تا پایان امسال تعداد زیادی از واحدهای مسکن ملی با تکمیل زیرساخت‌های آب ، برق و گاز به متقاضیان واگذار خواهد شد .

اصغر اسماعیلی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید ، افزود : تعدادی از واحدهای ثمین ۲ در قالب حمایتی در این سفر به متقاضیان واگذار شد .

وی با یادآوری اینکه در این سفر یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید ، ادامه داد : علاوه بر این با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد : در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد .

محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی ؛ عامل کندی پروژه‌ها

اسماعیلی یادآور شد : این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند .

وی با بیان اینکه در شهر زنجان بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست ساخت است ، اظهار کرد : میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان باعث کندی انجام پروژه‌ها شد ، خاطرنشان کرد : در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها تامین شد ولی در غرب شهر زنجان ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری شد .




مطالب مرتبط

در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

|

باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

|

فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در ...

|

در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

|

نظرات کاربران